Neden Çağrı Merkezi Yazılımları?
Çok hızlı değişen ve gelişen bu pazarda “Alo” ile başlayan tek yönlü “çağrı” trafiği bugün geldiğimiz nokta da çok kanallı, çok kapasiteli bir yapıya dönüştü.
Hatta; İhtiyaç sadece telefonla gelen çağrının yönetilmesi ya da dış arama yoluyla hizmet sunulmasının çok ötesine geçti.
Ve artık çağrı merkezleri, SMS-kısa mesaj, faks, e-posta ve sosyal medya kanallarının kullanıldığı web üzerinden arama ve chat uygulamalarının yönetildiği, ciddi oranda satış performansı sergileyen çok kanallı birer iletişim noktası olarak çalışmaya başladı.
Burada önemli olan sistemi müşteri odaklı çalışan, zaman ve mekandan bağımsız çalışan ve çözüm sunan birer temas noktası olarak yönetebilmekti.
İşte bu ihtiyaçlar ortaya çıkınca çağrı merkezi yazılımları kaçınılmaz oldu.
Neden Tegsoft?
Uluslararası birçok firmanın web tabanlı üretime henüz geçemediği pazarda ilk günden beri web tabanlı yazılım üreten ve esnek modüler yapı sunan tek yerli üretici olması bu sorumuzun en büyük cevabı oldu.
2015 yılında CIO Review şirketi gelecek vadeden teknoloji şirketlerini sıraladığında 500 firma içinde yenilikçi teknolojileri ve sıra dışı müşteri deneyimlerini baz aldığı kategoride ön plana çıkan ilk 20 Çağrı Merkezi Çözüm Sağlayıcının yer aldığı listeye Türkiye’den Tegsoft u dahil etmesi bu sorunuzun diğer bir cevabı oldu .
Tegsoftun Avantajları
- Web Tabanlı Çağrı Merkezi Yazılım Üreticileri içinde %60 pazar payı ile lider konumda olması.
- 8 yıldır sadece ve sadece AR-Ge odaklı çalışıp üretimlerini bu çalışmalar doğrultusunda gerçekleştirmesi.
- 25 dil desteği ve stratejik iş birlikleri sayesinde yurt dışı Pazar satışlarının her yıl yükselmesi ve bu özellikler çerçevesinde sayesinde “yazılım” ihraç eder konuma gelinmesi